Sunday 25 December 2011

bersabarlah wahai hati




ya allah ya tuhan ku
aku hanba yang hina
sebegini ujian yang ku terima
aku terima dengan hati yang terbuka 
walau hati ku terluka
aku tetap mengukirkan senyuman untuk semua
walau aku sendiri tertanya-tanya
apakah dosa ku ? ..apakah salahku padanya ?
ku terasa seperti tidak di endahkannya
aku bersyukur kerana masih punys MU ya ALLAH ..tuhan yang mencipta segalanya

hati ..
kenapa kau terlalu mudah di lukai
kenapa terlalu rapuh kekuatan mu yang diberi olah ilahi
apa kau tak punya iman di hati ..atau mungkinkah kerana diri
yang sememangnya perempuan yang mempunyai emosi yang tinggi

yang tuhan yang maha kekal di dunia ini 
KAU yang membolak balikkan hati ini
KAU yang punya kuasa untuk menghilang kan derita ku ini
aku memohon untuk kebaikkan diri sendiri
jauhkanlah aku dari perasaan kecewa ini
jauhkanlah aku dari seksa ini
aku tahu kau tak akan menguji diri ini
jika kau rasa aku tak tertanggung dengan ujian ini
namun aku mohon untuk kali ini YA ALLAH ..
padamu yang mengasihi ..
kuatkanlah hati ini
jauhkanlah emosiku ini dari syaitan yang mahu menakluki hati ini

AKU TERIMA DUGAAN INI SEADANYA ....








terima kasih baca entry elia , tunggu episod seterusnya :)

No comments: