Friday 20 April 2012

my BFF :))



hye peeps ! 
dah besawang blog ni , lama tak update :)  . ape kabo ? mesti sihat kan , kalau tak mesti tak leh baca . hehe . 

ISNIN
HASANAH dapat kol dari mak dia , cakap dia dapat interview SPA . alhamdulillah , tahniah kawan :) . apa yang aku nak cakap kan , aku sedih kalau dia pegi , walaupun tak sampai setahun kami kenai , tapi rapat macam dari kecik kami berkawan . suma masalah sedih happy kami kongsi . pagi-pagi bangun buka mata nampak dia kat sebelah , malam-malam sebelum nak tutup mata nampak dia kat sebelah . kita sentiasa bersama :)

SELASA
turun dari jabatan nak pegi kafe , terjumpa ANIS kat tangga . sembang-sembang punya sembang dia gtau dia dapat interview SPA . tahniah my bestie ! :) . kami 1 sekolah , dari form1 sampai form5 1 kelas . alhamdulillah kami dapat stadi tempat yang sama yang macam kami nak , walaupun kami berlainan kos . sekarang mungkin kita terpaksa berpisah kan kawan :( . nanti takdak dah la panggilan "gemok" hang tuh :)

RABU
satu-satunya kawan baik lelaki aku , AMIRUL . balik dari jitra , dia gtau dapat interview SPA . congrats dude ! :) . dia sentiasa ada bila aku ada masalah , dia peneman aku , dia semangat aku . serius tak penah ada kawan lelaki macam dia . 1 janji tak penah lupa , sebab tu aku masih disini :) 
awak ! ,nanti mungkin akan tersasul kalau tengok awak takdak dalam kelas , and then mesej awak ada mana ,awat tak datang kelas lagi :) hee ^_^


yess , memang bawu interview ja , tak semestinya dapat lagi . yes , memang aku buat terok , sebab depa ni kawan baik aku , kawan yang sentiasa bagi semangat bila aku down . tiap-tiap hari depa ada depan mata aku , tiap-tiap hari dok bergelak sama-sama , tiba-tiba ja takdak , tiba-tiba ja hilang dari pandangan aku , tiba-tiba rasa kekurangan . 

HASANAH , ANIS , MIRUL . hampa kawan terbaik aku . aku pasti hampa dapat . buat yang terbaik interview nanti tau :) aku sentiasa doakan untuk hampa :) sayang hampa suma <3     











terima kasih baca entry elia , tunggu episod seterusnya :)

No comments: